ҚР ДС және ӘДМ «Еңбек гигиенасы және кәсіби аурулар ұлттық орталығы» РМҚК көрсетілген медициналық қызметтердің сапасына пациенттердің қанағаттанушылығын бағалау
Аннотация
Мақалада ҚР ДС және ӘДМ «Еңбек гигиенасы және кәсіби аурулар ұлттық орталығы» РМҚК көрсетілген медициналық қызметтердің сапасына пациенттердің қанағаттанушылығын бағалау мақсатында, жүргізілген маркетингтік зерттеулердің нәтижелері ұсынылған.
Автор туралы
Е. А. ГофманҚазақстан
Қарағанды
Әдебиет тізімі
1. Котлер Ф. Основы маркетинга // пер. с англ. В.Б. Боброва. – СПб., 2008. - С.15-16.
2. Абрамова П.П. Маркетинг: вопросы и ответы. – М., 2007. - С. 208-211.
3. Кича Д.И. Здоровье и потребность семьи в медико-социальной помощи. - М., 2006. - С. 101-103.
4. Данные маркетингового исследования РГКП «Национальный центр гигиены труда и профессиональных заболеваний».
5. Электронный ресурс. Режим доступа: http://zdrav.akmol.kz/dla_naselenia.html
Рецензия
Дәйектеу үшін:
Гофман Е.А. ҚР ДС және ӘДМ «Еңбек гигиенасы және кәсіби аурулар ұлттық орталығы» РМҚК көрсетілген медициналық қызметтердің сапасына пациенттердің қанағаттанушылығын бағалау. Еңбек гигиенасы және медициналық экология. 2016;(2):3-11.
For citation:
Gofman E.A. Marketing research of patient satisfaction by quality of medical services in the RSGE «National centre of labour hygiene and occupational diseases" of the Ministry of Health and Social Development of the Republic of Kazakhstan. Occupational Hygiene and Medical Ecology. 2016;(2):3-11. (In Russ.)